Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van elly lansink - WaarBenJij.nu Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van elly lansink - WaarBenJij.nu

Toronto

Door: familieLansink

Blijf op de hoogte en volg elly

19 Juli 2012 | Canada, Toronto

Even een berichtje uit Toronto. Rustige vlucht, stevige landing en fors in de remmen.
De douane deed niet moeilijk, de brief van TRU was voldoende om Robbert's lange verblijf te verklaren. De lopende band vanaf de gate was wel grappig. In het begin gaat ie net zo snel als op Schiphol maar als je er even op staat dan schuift ie uit en gaat dan super snel(ook over een hele lange afstand).
Toen we buiten kwamen kregen we een heerlijk warme deken over. Daar zijn
jullie vast jaloers op;) er waait hier een hele warme wind. Het was de warmste dag tot nu toe met 36,8 graden!
We hebben een broodje van de Subway gehaald en liggen nu fris gedoucht op bed. Robbert ligt bij het raam en heeft uitzicht op een naderend onweer en veel "hetluchten", dus die slaapt nog niet. Lianne is te moe om ook te komen kijken bij het raam. Hopelijk is het morgen iets minder warm maar laten we niet klagen over het weer.
Tot zover,
Groetjes Robbert, Lianne en Elly

• 19 Juli 2012 - 13:16

Ans:

Lekker warm bij jullie. Hier vallen de buien nog steeds om de 10 minuten.
    Ik wens jullie samen veel plezier met deze fantastische reis!