Voorpret en het niet kunnen afwachten;) - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van elly lansink - WaarBenJij.nu Voorpret en het niet kunnen afwachten;) - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van elly lansink - WaarBenJij.nu

Voorpret en het niet kunnen afwachten;)

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg elly

22 November 2016 | Nederland, Oldenzaal

Henk en Elly Down Under

De koffers zijn al bijna gepakt! Op naar een nieuw avontuur aan de andere kant van de wereld maar we zien vooral ook uit naar het weerzien met Lianne.
Zij is al vanaf juli in Australië en heeft nu net haar semester afgerond. Ze gaat, na een welverdiende vakantie, vanaf februari 2017 gedurende 8 maanden stagelopen bij QIMR-Berhofer (een gerenommeerd Australisch Onderzoeksinstituut).

Lianne is zondag de 20e november 2016 naar Nieuw Zeeland gevlogen. Daar heeft ze een studievriend uit Amsterdam ontmoet. Samen met nog 3 anderen maken ze een rondreis door Nieuw Zeeland. Op 7 december 2016 vliegt ze naar Melbourne en zullen we elkaar (pas;) echt ontmoeten.

Wij vertekken binnenkort vanaf Düsseldorf en vliegen dan met Emirates, met een tussenstop in Dubai, naar Adelaide aan de zuidkust van Australië.

Ook leuk is dat mijn collega Ria en haar partner Jan tijdelijk in ons huis verblijven en dan tevens voor de dieren gaan zorgen. We wensen hen een heel gezellige tijd in Twente maar dat zal vast lukken.

We houden voor ons zelf een dagboek bij en proberen regelmatig een berichtje op de site te zetten.

Wie belangstelling heeft kan ons volgens op deze site.

Hartelijke groeten,

Henk en Elly Lansink

• 22 November 2016 - 16:19

Jeannette Bruijsten:

Wat een avontuur zal het worden,en dan nog het weerzien met Lianne. Hele fijne dagen samen en ik ga jullie volgen, veel plezier en goed goan

• 22 November 2016 - 16:48

Marja:

natuurlijk gaan we jullie avonturen volgen, heel veel plezier vast daar.
    liefs, Marja

• 22 November 2016 - 17:48

Marga En Leo:

Wij wensen jullie een hele fijne reis en een prachtige vakantie Down Under. Wij zullen jullie reis met veel belangstelling volgen. Groetjes Marga en Leo

• 22 November 2016 - 20:46

Margriet:

Ja! De link doet het, dank je wel.
    Zo kunnen we een beetje meegenieten met jullie reis.
    Allereerst een heel goede vlucht morgen en dan lekker in de relax-stand!

• 22 November 2016 - 23:04

Ermie:

Zo...aangemeld voor de mail. Ik zie uit naar jullie reisverslagen.
    Heel veel plezier samen en ook met Lianne. Doe haar de groeten.
    Een goede reis en geniet, geniet en geniet. :)

• 23 November 2016 - 11:15

Harry:

Het weerzien zal ongetwijfeld bijzonder zijn. Heel veel plezier en vooral genieten !

• 23 November 2016 - 13:55

Jet:

Goede reis & mooie belevenissen.

• 23 November 2016 - 20:00

Brigitte Zandhuis:

Elly en Henk,

Heel veel plezier gewenst in het prachtige Australie. Fijn dat jullie Lianne weer kunnen zien.
    Geniet ervan, maar dat zullen jullie zeker doen en ik zal jullie verhalen met veel interesse lezen.
    Hartelijke groeten vanuit Boeskoolstad.

• 27 November 2016 - 11:03

Paul En Anne Marie:

Een hele fijne periode samen en vooral genieten van het weerzien met Lianne....!